19 de septiembre de 2014

3 Poemes de Damià Huguet




De Rimbaud te n'he fet un vestit
i, full per full he cobert el teu cos.
Ara m'assec tot nu sobre un terròs,
i escric, damunt un peu, aquest delit.

Volen els corbs amb un poema al bec.



*


Sense verdanc et cerc per les foranies,
Remoc els revells, alzines, vaig com vaig.
Em trob tot sol. Sense sebre què faig
m'esqueix el pit, escup moltes manies.

Demà mateix et tornaré a cercar.


*


Almenys de viure vull morir- me'n fart,
sebre molt bé què res no s'ha perdut.
Emmortallat dins un negre taüt,
voldré engrunar les ires dels covards.

Mai no sabran si m'he mort. Mai no sabré
qui ha vençut: si la vida o l'edat.




















De Traus badats 1979 dins d'Antologia poetica
a cura de Joan Mas i Vives
ed. Proa Ossa Menor - Barcelona 1999



Noves Publicacions de l'obra Poètica de Damià Huguet 

Amb menció especial A n'Esteve Tomàs, amic íntim del poeta Damià Huguet, per fer-me'n prèstec de l'obra volum a volum  de l'obra del poeta. Una abraçada des de la teva sinceritat i discreció.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...