28 de febrero de 2012

Masturbadora - Laia Martinez i Lopez
















Masturbadora

El mirall es fa gran
[com les meves pupil.les]
i l’habitacio queda fosca i m’hi acostumo
felina.
Perfum de mi,
del meu perfum
i del fum de la cigarreta, que s’escola
per entre els cabells
i els pèls de na marina,
que arranco un cop al mes
i els pits es mouen,
[els maturals, els de sillicona no]
suaus,
 com una barca deixant remar
la corrent.
No penso en ell, ni en tu,
en mi m'excita
que m'estimi tant.
El mirall s'entela, s'estreny
i la música s'eixorda
amb els meu crits
ofegats
[ai, els veïns!],
i tenc els dits amagats
entre les cames,
jugant. Com els nens petits
                al Toca - toca,
               amb les textures dures,
aspres i llefiscoses.






 
 
 
 
 
 
 
 


 L'abc de Laia Martinez i Lopez
Edicions documenta balear - la cantàrida

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...